söndag, augusti 21, 2016

Maggio & Hellström & Klippning & Kräftor

Förra lördagen, då tränade vi först...


Sen skulle jag bara in på nätet och köpa biljetter till Håkan Hellström..
men lyckan var inte på min sida... Jag fick inte tag på några biljetter. Ledsamt!

På kvällen åkte Mathilda och jag in till Stockholm tillsammans med Lisa och hennes mamma. 
Åt först mat på Restaurang Cypern och sen såg vi Maggio på Stadion. Superbra!

Och en sån superbonus - och lite plåster på såren - att Håkan Hellström var gästartist <3 p="">

På måndagen åkte till Guldkammen för klippning. Mathildas långa hår skulle av...


Även Ellis klippte sig en bra bit. Superfina tjejer!



Sen åkte jag och tittade på en bil tillsammans med mamma & pappa. Och slog till direkt - så nu har jag bil igen. Så skönt! Kändes lite tufft att vara billös när vardagen drar igång igen..


I fredags hade vi kräftskiva med mamma & pappa, Sandra, Nicklas, Max & Mio samt Veronica, Jocke, Thyra, Lucas & Esther. Gott & Trevligt!





Inga kommentarer: