måndag, augusti 03, 2015

Juli

Sammanfattning av juli...

Vi har träffat kusinerna hemma hos mormor & morfar och badat i deras pool. Det har inte varit många regnfria dagar - men här prickade vi visst in en...

Vi har haft fatboyen fram väldigt få gånger..

Mest av allt minns jag alla regniga dagar...  Fy sjutton så det har regnat...

Och så bakade jag dessa godbitar. Key Lime Pie. Mycket mumsiga!

Melker & Victor lånade mormor & morfars pool en dag i väntan på att vår egen pool skulle bli badbar..

Jag beundrade näckrosorna i dammen..

Äntligen bad i vår egen pool!


Funkade att bada även då det regnade...

Jag och Micke var på Café Drömkåken och fikade

Vi har hälsat på hos Marianne & Tiger i deras nya lägenhet och träffat deras katter..



Melker ville gärna ha med sig Frodo hem...

Och så har Sandra & jag tränat - och Melker har lekt med Max & Mio på Mini-Sats

Micke har ju fyllt år också...

Det blev macarons med jordnötssmörsfyllning

Marängtårta...


... och cheesecakerutor

Jag har haft en trädårdsröjarhelg.. och konstaterat ännu en gång att vi måste göra något åt detta. 
Läs - ta bort! Vem vill komma och gräva bort?

Just det - det har regnat oxå......

1 kommentar:

Sabina sa...

För att inte komma ihåg, så är det verkligen massor av fina minnen med alla bilder. Kul å trevligt inlägg, tycker jag.
Kram kram