måndag, november 10, 2014

Oktober i bilder

Mamma & jag tapetserade i Mathildas gamla rum.
Melker hjälpte till.

Rummet blev precis så mysigt som jag ville...
Nu har en matta tillkommit här också.


Mathilda trivs i nya mysrummet

För 20 år sedan, på Vattenfestivalen,
så skickade jag ett brev till mig själv som skulle komma fram 20 år senare.
Nu har det kommit! I kuvertet låg även ett brev från Christina.. vi träffades och läste tillsammans. Hur häftigt är inte det?!

Vi hade "tjejkväll" (fast med man & barn) här hemma.. Åt smörgåstårta.
Jag och Vera dekorerade lite kreativt.. Inte ofta man ser ett helt ägg på en smörgåstårta :)

En mysig morgon, på väg ner till skolan med Melker

Vi var på överraskningsfest för Sandras pappa Jens som fyllde 60.

Åt god saffranspannkaka

Köpte höstens första tulpaner

Gjorde en canvastavla till nya rummet

Hade hela Mathildas lag hemma på lunch en lördag mellan två matcher

Var och träffade Brandkåren och provade släcka bränder.
Träffade på en av brandmännen som var med vid vår olycka.
Berömde dem för fint bemötande...

Finingar <3 p="">
Var på Tekniska Museet med Melker, Mathilda & Thyra

Jag, Thyra & Mathilda

Mathilda som fågel...

Inga kommentarer: