söndag, mars 25, 2012

Tiden springer iväg...

.... och det har redan gått två veckor sen sist...

Förra helgen var barnen med mormor & morfar på lördagen. Jag och Micke var i Stockholm. Handlade på Sthlm Eter & Essecenefabrik, fikade, handlade några smågrejer och åt mat. Mysigt! Avslutade med att se Spamalot på Oscars. Galet kul!

På söndagen bakade jag macarons för glatta livet. Dessutom åkte barnen & jag till Stinsen för att handla lite. Vi åkte tillsammans med mamma & pappa.

I veckan var det full fart på jobbet. Hade konferens på Friiberghs mitt i veckan. Väldigt trevligt och mysigt!

Nu har då ytterligare en helg passerat. Micke har jobbat. I går hade Mathilda dans, Melker och jag tvättade bilen under tiden. Sen skulle vi köra Mathilda till Thyra i Sigtuna, och det slutade med att vi blev kvar där hela eftermiddagen. Härligt vårväder och vi var ute i stort sett hela tiden..

Idag var vi först hos mamma & pappa. Pappa har köpt med sig en ny fin cykel till Mathilda, så den hämtade vi.

Sen var vi ute hos Sandra, Nicklas & Max på våffelfest. Vi satt ute på altanen och åt. Ljuvliga vår!!!

Melker lånade Max fyrhjuling... Han körde runt, runt, runt... Nu är han såld...

I morgon börjar en ny fullsmetad arbetsvecka.. ska iväg på en träff i Luleå på tisdagen. Flyger dit över dan..

Det var det!

2 kommentarer:

Josefina sa...

Livet rullar på som det ska helt enkelt? :) Å, Spamalot vill jag också se! Kram!

Sabina sa...

Fullrulle kanel bulle ;)

Men det låter härligt.

Dina makaroner fick jag i mig helt själv, ego som jag är. Satan i gatan så goda det va. Duktiga du.

På lördag ses vi. Måste höras innan så vi hinner planera lite.

Kraaaaaaaaaam