söndag, mars 11, 2012

I dag var det kalasdags igen... Idag var det min tur att firas.. och Mathildas firades lite hon också av de som inte kunde vara med förra helgen.

Det var mamma, pappa & mormor och Åsa, Thomas, Thindra & Theo och Nicklas, Sandra & Max och Jocke, Veronica, Lucas, Thyra & Esther som var här. Mycket trevligt!

Bjöd på macaronsen vi bakade igår och lite andra kakor och en pavlova.. Mumsigt!

Jag fick ett halsband från Snö of Sweden och så fick jag förkläde och kökshandduk och en ljuslykta. Tack <3

En trevlig dag!

4 kommentarer:

Sabina sa...

Hade ju varit så mysigt att komma, men vi kanske kan ta en fika en annan dag.

Kraaaaaaaaam

Josefina sa...

Stort varmt grattis Sandra! Kram!

JoVi sa...

Grattis till både dig och Mathilda, väldigt i efterskott men hjärtligt ment ♥ Kram!

Camillas dagar sa...

Grattis, grattis till dig!
Och grattis till mig som äntligen kom in på din blogg igen. :-D
Snygga macarones ni bakat, har ju även fått se dem på FB.
Jag har faktiskt aldrig någonsin ätit sådana och ännu mindre bakat några, så jag har ingen aning om hur de smakar. Tittade du på Mästerkocken så var deras uppgift förra veckan att göra såna... utan recept... hjälp liksom!
Ha en fin dag!
Kram!