tisdag, januari 31, 2012

Promenixdag

Vilken promenixdag det blev..
Tåg in till Karlberg. Spanade in fem olika butiker och gjorde sen ett stopp på Brunkebergs Bageri. En god leverpastejmacka och en kaffe blev det där. Gott och lyxigt!

Sen promenerade jag till Kungsholmen där jag var i fyra butiker till. Däremellan blev det lunch på Petite France. Åt en sån jäkla god tonfisksallad. Orkade såklart bara hälften, och jag kunde inte lämna den.. Så det blev doggy bag som jag spar till eftermiddagen..

Avslutningsvis gick jag till T-centralen och tog tåget hem. Nu längtar jag hem till toan... Bara så ni vet :)

2 kommentarer:

Sabina sa...

Ja du det blev en promenix som heter duga ;) bra jobbat. Hoppas du hinner hem till toan.

Kraaaaaaamis

Sandra sa...

Jag har faktiskt kollat.. jag gick sju km inne i stan.. och så en promenad ner till stationen oxå.

På vägen hem åkte jag bussen - toan hägrade :)

Kram!