lördag, september 24, 2011

Rhodos-bilderna - BILDMARATHON!

På Arlanda har en gammal utsällning från Junibacken byggts upp. Roligt!


Här sitter vi och väntar på vårt försenade flygplan.. äter godis på söndagsmorgonen gör vi också.

Finaste Mathilda har gjort sig extra fin inför vår första kväll på Rhodos

Utsikten från vårt rum

Första kvällen åt jag Souvlaki. Vad annars?

Vacker solnedgång. Inte så lätt att fånga på bild..

Finaste!

Finaste x 2

Här satt vi och hade det gött!

Den obligatoriska "Carbonaran"

Dykarkillarna

Badtjejen

Mamman

Här har vi precis kommit innanför muren i gamla Rhodos

Glass & Ölpaus

Melker och en riddare

Utsikt över den gamla stan


Mamma, Mathilda & Pappa på väg ut från klocktornet

Ölpaus.. igen!

.. och Sprite-paus också för den delen...

Mathilda drack en lemonad helt enkelt

Här åt vi på restaurang Rustico. Gott!

Svårt att spela Nintendo i solen.. då dår man lösa det med en handduk över sig

Matdax på altanen igen

Wordfeud live :)

Pappa & jag

Mathilda i gamla stan, då hon och Micke var där ensamma en kväll

Finaste igen!

Lyxig efterrätt sista kvällen

Den sista morgonen. Vackert!

Badkillen!

Badtjejerna

Lång väntan på planet.. Puh!

3 kommentarer:

Josefina sa...

Tack för dessa ljuvliga foton såhär mitt i hösthuttret ... Poolen, havet, maten, utsikten ... Mathilda är verkligen fin med paljetter, blomma i håret, ögonskugga. Hon kan det där! Kram.

Hannah sa...

Ser minst sagt ut som en underbar semester och jättefina bilder på er alla och omgivningen. Blir så sugen på att åka men jag ger mig inte på det förrän Zedd blivit lite äldre.

kram

Sabina sa...

Man blir sjukt sugen på att åka till värmen måste jag säga, super najs.

Dessutom blir jag lite sugen på en kall öl, heheh jag som inte ens gillar öl.

Kraaaaaaaaaaaaaaam