måndag, juni 20, 2011

Ledig fredag

Planeringsdag på dagis och fritids - så jag var hemma med barnen.

Mathilda hade Emma här på besök hela dagen, och jag och Melker lajjade mest.
Vi var iväg till Maxi och handlade en sväng allihopa och sen bakade tjejerna chokladbollar.

Melker och jag var även iväg till Mr Crab Tattoo där vi träffade Tina och hennes man Micke för att prata lite tatuering.. Ska snygga till en gammal tatuering, och bokade tid för det! Spännande...

Micke var ute med sina gamla arbetskamrater på kvällen, och vi bjöd då hem mamma & pappa på middag. Jag gjorde "Baconkyckling med basilikakräm" som jag tycker blev väldigt gott! Efter middagen åt vi jordgubbstårta för att fira skolavslutningen.. Sen var det stoj och lek i ett par timmar innan det var dags att få dom små liven i säng..  

En trevlig dag!

Inga kommentarer: