fredag, december 31, 2010

Nyårsveckan

Måndagen har jag redan skrivit om...

Tisdagen, vi tog en sovmorgon barnen och jag. Kom till fritids och insåg att Mathilda skulle haft med sig skridskor och pulka.. det var bara att åka hem och hämta. Kom till jobbet strax innan tio..
Micke hämtade barnen - jag jobbade tills strax innan tio..

Onsdagen, samma visa som i går. Sovmorgon - och glömd pulka.. men nu var pappa/morfar snäll och åkte ner med den så jag kunde åka till jobbet. Jobbade till åtta ungefär sen åkte jag hem till mamma & pappa en stund innan jag slutligen åkte hem. Tanken var att sitta och jobba en stund, men kom på att jag skulle behöva betala lite räkningar. Så fick det bli...

Mathilda hade en traumatisk upplevelse på fritids. Någon kastade in en raket in på fritids som smällde av där inne.. Tack och lov gick det bra, men hon blev så klart rädd och skärrad. Skruttan ♥

Torsdagen, vi körde med sovmorgon även i dag - men i dag fick vi med oss allt :)  Jag jobbade tills halv tio innan jag gick ner på Maxi och handlade nyårsmaten. Nu har jag jobbat färdigt för i år.. Ska sitta hemma och jobba lite i helgen så kanske jag kan vara ledig onsdag till söndag nästa vecka. Vore skönt! Dagis är stängt nästa vecka, så jag och Micke kör varannan dag - men det vore ju kul att vara ledig nån dag tillsammans..

I dag provade Melker nåt mindre kul.. Slicka på en stolpe.. Det hade väl gått hyfsat - men han har en öm tunga.. Stackarn ♥

I morgon är det nyårsafton och vi är lediga allihopa! Vi ska bara vara hemma på kvällen och laga god mat tillsammans. Barnen är supertaggade :)

Inga kommentarer: