måndag, november 08, 2010

Helgen

I helgen har Micke jobbat, och jag och barnen har roat oss på egen hand mestadels. Vi har mest av allt bara varit hemma..

I lördags var i stort sett inne hela dagen och mös runt.. Vi bakade lite pepparkakor också.




På lördagskvällen stack jag iväg på "Mars-mamma-träff" hos Pernilla i Upplands Väsby. Mycket trevligt!
Jag orkade vara kvar ända till strax efter elva.. det är det längsta jag varit vaken sen operationen :)

Min middag - höstsoppa :)

Pö söndagen var Mathilda på bushumör och busringde först till mormor, och sen kompletterade hon sitt bus med att gå hem till mormor och busa vidare. Melker hängde med och jag passade på att åka och handla och hämta ut Mathildas jultidningar under tiden.

Hämtade upp barnen på vägen från min handling, och så åkte vi hemåt. Sen fixade Mathilda med jultidningar medan jag pysslade lite.

Jag gjorde en "Ljung-krans"...

... som får pryda garaget :)

Sen var vi ute och eldade lite. Mysigt!



Pyntade även "studsmatte-ramen" med tomma glasburkar som vi sedan la ner värmeljus i..
Det blev jättefint och mysigt på kvällen..

Inte så effektfullt på denna bild direkt..

På kvällen bjöd vi hit mamma/mormor och mormor/gammelmormor och Sandra och Max på middag. Trevligt!

Inga kommentarer: