lördag, juni 19, 2010

Blä-dagar

Jag har haft två djävulska dagar.

I går morse sov vi lite för länge.. jag trodde vi hade möte mellan 12-16, och tog det rätt soft på morgonen. 07:10 stod jag i nattlinne och fick ett sms av min arbetskamrat som meddelade att mötet var mellan 8-12. Jag fick rätt bråttom...

Tack vare mina otroligt hjälpsamma barn, så fixade vi det rätt bra ändå.. 07:35 lämnade jag Melker på dagis, och Mathilda gick själv (dock motvilligt) från dagis till skolan.

Jag var på plats 08:15. En kvart sen känns okej...

Men mötet fick mig att bli arg, irriterad, upprörd, lessen, besviken och så vidare. Jag var långt i från ensam...
Var sur och grinig resten av dagen.

Vaknade i morse och kände mig okej. På väg till jobbet kände jag hur det osade ur öronen...
Och så har dagen fortsatt.. Jag har varit arg! 

Lämnade jobbet 15:20. Då var det f***ing jäkla bilköer... Jag har skrikit och gormat, och helst av allt velat göra en Falling down... Lämna bilen och bara dra vidare... 

Jag kom till dagis 16:50. Skulle ha hämtat 16:15... Nåja, det är väl inte hela världen...

I kväll har vi varit hemma hos familjen Krogius och firat LUCAS som fyller hela 11 år idag.
Det var en TREVLIG avslutning på dagen!

Nu ska jag sudda bort den sura minen och må bra i helgen!
Fixarhelg is the shit.. Vi ska lägga stenplattor hela helgen lång :)

Avslutar med ett stort GRATTIS till Sabina som även hon fyller år i dag!

Inga kommentarer: