lördag, maj 08, 2010

Skön eftermiddag/kväll

I dag åkte jag hem från jobbet redan klockan 14:00. Har inte så mycket att göra just nu, och då passade jag på att ta en kort dag...

Barnen skulle gå med Victor & Alva hem idag, så nån hämtning behövde jag inte tänka på.

Åkte hem till mamma & pappa och fikade med dem. Satt i uterummet och mös...


Efter nån timme åkte jag hemåt. Jag hade förstås kunnat sätta mig i en fåtölj och slappa.. men så funkar inte jag :)


Jag tog tag i rensandet av Mathildas rum... Hon och jag började dagen innan, så nu fortsatte jag... Med ett glas rödvin och en iPhone med Spotify så är det mycket trevligt att städa :)


Micke kom hem strax efter sju. Då åt vi middag, bara han och jag.. Smörgåstårta festade vill till det med...


Barnen blev hemlevererade strax inann åtta. Sicken lyx!


Nu har vi en helg framför oss. Den blir lugn!
Skulle ha åkt till Nävekvarn och firat T som fyller fem år i morgon... Meen... Jag insåg mina begränsningar... Jag är lite för sliten... Jag orkar inte sitta och köra bil i 32 mil för ett par timmars kalas.. Så vi stannar hemma.


Och med facit i hand, så hade vi nog ändå fått ställa in.. Melker var väldigt snorig då han kom hem från Victor.. och så känns han lite varm. Tror nästan han har lite feber.. Han klagade på huvudvärk i torsdags kväll, men sen blev det inget mer. Återstår att se hur han mår i morgon...


Micke åker till Enköping i morgon. Det är visst ölmässa och sen herrmiddag..
Så jag och barnen får lajja själva...


Natti natti ♥

1 kommentar:

Sabina sa...

Men du det här låter ju helt underbart ja om man bortser från att Melker inte mår 100 då förstås.

Skönt att du åkte hem kl två. Bra där, guldstjärna faktiskt;)

Ha en underbart skön helg nu.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam