söndag, februari 28, 2010

Kent - Annexet - Turnépremiär

I torsdags var det så äntligen dags att få se Kent igen.. Vilken gång i ordningen vet jag inte? Jag och Marianne åkte från jobbet halv sex. Det blev en sushi på Solna centrum innan vi åkte in mot Globen.

Båda två var rätt trötta och slitna, och inte helt laddade för Kent. Väl på plats i Globen ställde vi oss en bit från scenen... Vad händer med oss? Vi som brukar stå längst fram? I mitten klungan var det dock länge sen vi stod nu...

Hursomhelst vi stod en bit från scenen och kände oss nöjda med det. När konserten väl började så började det såklart spritta i kroppen och jag rockade loss som vanligt :)

Jag vet inte vad det är med Kent.. men jag älskar dem.. Om nu nån missat det?
Konserten var helt fantastisk. Massa bra låtar, även om man alltid saknar en massa favoriter.. Det finns ju en del låtar att välja på...

Det här är ingen vanlig syn... en massa huvuden i vägen...

Kent ♥

Inga kommentarer: