söndag, november 29, 2009

Inredning

Förra helgen gick jag runt här hemma och funderade över en massa saker som jag vill göra om här hemma. Lite kul att drömma och fundera över vad man skulle vilja göra.. Fast jag har ändå ingen längtan efter att börja renovera och så.. Det känns som att det får vänta några år, tills barnen blivit lite större i alla fall..

Hur som helst så gick jag då och funderade över vad vi har på väggarna, och konstaterade att jag förmodligen aldrig sett nån som har så mycket av barnens alster på väggarna.. Det sitter teckningar och konstverk här och var. Ser säkert jätterörigt ut, man vi gillar det och barnen gillar det och blir stolta över att få sätta upp sina saker på väggarna.

Dessutom så har vi inte speciellt mycket tavlor, men en väldig massa foton överallt...

Så har vi det :)

Inga kommentarer: