torsdag, oktober 01, 2009

Höst som sagt...

Nu är det höst som sagt... och det var ruggigt kallt i morse! Bara 1 plusgrad.. Jag hade inte så himla bra koll på det insåg jag, och när jag kom till dagis i morse så insåg jag att Melker inte var helt bra klädd.. Dumt!

Hemma hade jag först klätt honom i hans nya tuffa jeans (som han själv valde ut), och en fin tröja till. Strax innan vi skulle åka så går han upp på sitt rum för att välja leksak.. Kommer sen ner, ombytt.. Skrotunge!

Sen insåg jag ju redan häromdagen att hans jacka var lite för liten.. och så när jag väl kom till dagis så inser jag att han kanske borde haft överdragsbyxor på sig, och kanske ett par kängor..

SLARVMAMMA!

Hursomhelst, så har jag beställt ett par nya uppsättningar till honom, men det har inte hunnit komma än...

Smart vore det kanske att titta vad vi har här hemma oxå.. Det fanns visst en hel del som passade fint..








Shit, vilket förvirrat inlägg.. men så här har det sett ut här hemma under eftermiddagen.. Provningshögar och allmän röra!

Inga kommentarer: