söndag, april 19, 2009

En helt vanlig söndag

I dag drog jag nitlotten.. fick gå upp tidigt. Trött som en gnu.. Försökte stjäla till mig lite mer sömn i soffan, men Melker ville absolut att jag skulle TITTA på teve med honom. Räckte inte att jag låg där bredvid honom. Nåväl, lite fick jag slumra ändå.


Först slappade vi en stund, och sen drog Micke iväg och jobbade. Melker & jag åkte och lämnade Mathilda hos Amanda. Vi åkte sen vidare upp till Eurostop. Där blev det Mc Donalds lunch, fast vi åt den inne på Maxi för att få lite sällis av Micke. Sen gick vi och kollade lite på Stadium och på Lindex. Jag vill ha nya Converse. Vill ha ett par blå..



Drömde att jag hittade ett par såna i garderoben hemma, och blev överlycklig. Tills jag såg att hela framsidan av skon hade Bamse-tryck. Annorlunda...

Sen ville jag även hitta shorts till Mathilda då hon snöat in på att ha shorts och strumpbyxor..
Men jag hittade inga fina.

Lite lek på lekplatsen blev det oxå.

Eftermiddagen blev rätt lugn och stillsam, lite tevespelande och bus i soffan.
Till middag blev det grillat. Mumma!

Inte har jag hunnit med en enda av mina punkter heller. Ska nog ta tag i det nu.. Deklarationen kanske?! Eller varför inte räkningar... Kul..

Inga kommentarer: