torsdag, oktober 23, 2008

Slutkörd

Jag känner mig rätt slutkörd nu... Känner mig geggig i halsen... hostar och harklar.
Har asmycket på jobbet. Har stått på mässa hela dagen i dag mellan sju och sjutton. Bangade kören i kväll... Det var ett beslut som satt långt inne, men jag kände mig tvungen. Var tvungen att jobba i kväll.

När jag satte i gång och jobba så insåg jag att min strömsladd låg kvar vid mässan. Suck! Som tur var så var en kollega kvar och kunde ta hand om den, men det innebar att jag inte kunde jobba som planerat. Men lite kunde jag jobba, för jag hade 1:41 kvar på batteriet ... men när jag väl började jobba så sjönk det snabbt och det blev väl ungefär 40 minuters jobb. Det kanske var meningen?

Det blir till att lägga sig tidigt och gå upp tidigt i morrn bitti och åka till jobbet i stället. Så får det bli.

Sen är det helg. Mathilda börjar skridskoskola 8:00 på lördag morgon... Vilken jävla tid!!!
Lördag kväll blir jag själv med barnen. Det blir nog bra... hoppas jag! Håller tummarna för att det inte blir en lika tjafsig helg som förra... och förrförra... Då rymmer jag!

Inga kommentarer: