onsdag, augusti 27, 2008

Toaborste!

När jag ändå sitter och skriver så kom jag på en sak jag måste skriva om...

Hur svårt är det att använda en toaborste???
Jag tycker inte det är det minsta svårt, men på min arbetsplats finns det uppenbarligen någon/några som inte vet hur man gör...

Hur äckligt är det inte att komma in på en toalett där det är tydliga spår kvar i toaletten?
Dessutom så skulle jag aldrig kunna gå ut från en toalett på jobbet och låta dessa spår vara kvar i toaletten, för tänk om nästa person som ska gå in ser att jag gick ut därifrån och då tror att det är jag som slarvat... Nä, det går ju inte. Så då är det jag som måste borsta bort spåren efter någon annan... Nice!

Det var dagens skitsnack!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha..jamen så är det ju på mitt jobb med. Och vi har faktiskt haft det uppe på personalmöten tidigare. Jag, med min toanojja skulle ju aldrig kunna lämna toan på det viset så jag får ju också snällt rengöra efter andra. Skitjobbigt!!
Puss

Anonym sa...

Hos oss sitter det uppe stora lappar på toan om att använda toaborsten. *nynnar* Hur svårt kan det va'???? Annars är jag precis som du, ingen får tro att det var jag som gjorde glidspår i toan.

Anonym sa...

Jag håller helt med.... Äckligt!