fredag, augusti 08, 2008

Kaffebryggare

I måndags var jag hemma med barnen. Hade slut på mjölk och kom aldrig i väg för att handla det. Jag fick dricka kaffet utan mjölk, och det är iofs helt okej, men jag vill helst ha en liten skvätt mjölk i mitt kaffe.


På kvällskvisten, när mjölk var inhandlat, så laddade jag då kaffebryggaren och ska sätta på. Då funkar det inte... Fanskapet har lagt av. Surt! Den är inte ena ett år gammal... Kanske kände den av att jag inte gillade den, och att jag ville ha en ny?


På Maxi hittade jag en kaffebryggare jag ville köpa, men jag blev för snål... Har fått låna en gammal kaffebryggare av mamma & pappa så länge, men jag vill ändå ha den här sen. Tidigt julklapptips kanske? Mamma & pappa?


Ser att Maxi var jäkligt dyr på denna. 699:- kostade den där..

Inga kommentarer: