onsdag, augusti 27, 2008

Dagens sökord....

Jag tycker det är kul att kolla vad människor om hamnat på min blogg har googlat efter.
Det här är dagens sökningar:

* SP Fönster
- Känns relevant då vi bytt till SP Fönster nyligen

* Vasahallen Solna
- Där har jag aldrig varit, jo i Solna är jag i stort sett dagligen men i Vasahallen har jag aldrig varit.

* Dagislämningar
- Har jag avklarat ganska många. En del lättare en del riktigt jobbiga...

* Max och Moa
- Före detta grannar som vi inte träffat sen vi flyttade för snart två år sedan


* Vilda bebben
- En bok som vi läser då och då

* Elgiganten planogram
- Elgiganten var vi på häromdagen, och dom skulle ringa upp mig dagen efter... Det var fem dagar sen nu.. Planogram är det jag gör om dagarna, fast inte åt Elgiganten utan åt ICA-butikerna.

Vissa dagar kan man se otroligt märkliga saker som folk sökt på, och inser då snabbt att dom måste ha blivit besvikna när dom hamnat på min tråkiga blogg :)

Inga kommentarer: