onsdag, juli 16, 2008

Måndag-tisdag

Vår andra semestervecka har startat. I går förmiddag struttade vi runt ute i trädgården i väntan på kusinerna. Jag gick loss med trimmerna och Micke grävde ur runt tallstubben.

Melker smet ut med hörlurarna... här hittade vi honom...


Ida, Alexander och Mathias dök upp vid tolvtiden. Vi fikade först, och sen stack Micke & Mathias i väg för att handla bleck. Tjejerna lekte inne och jag gick med grabbarna till lekparken.

När Micke och Mathias kommit tillbaka och alla fått i sig lunch, så åkte grabbarna upp till Arlanda för att kolla flygplan medan jag och tjejerna gick upp till mamma & pappa och badade. Skönt!

På kvällen fixade Mathias fönsteblecken på framsidan, och sen åt vi god grillmat.. Mums!

I morse så började vi dagen med sång. Ida fyllde nämligen 7 år! Så det blev paket och ballonger på sängen till henne.


Till lunch blev det pannkakstårta

På eftermiddagen åkte hela gänget, förutom jag, till Enköping för att fira Ida hemma hos farmor & farfar. Jag fick en eftermiddag för mig själv som jag ägnade åt städning och rensning av klädkammare...

Ska försöka bli av med lite bebissaker nu. Sandra & Nicklas - välkomna hit :)

Vid tio kom familjen hem, och då såg det ut så här hemma...


Jag var inte helt klar kan man säga...

Inga kommentarer: