torsdag, juni 26, 2008

Just nu

Jag gör som mammsen...

Just nu...
mår jag:
Bra - men jag är trött och uttråkad
gillar jag:
Jordgubbar, Kent och värdechecken från Ving som jag nyss fick i min hand
läser jag:
Ingenting. Läste ut "Så Dumt" av Mia Törnblom i går, och ska påbörja "Ministermordet" av Gretelise Holm
är jag:
Precis som mamma - väldigt omotiverad på jobbet. Fast jag får vänta en vecka på semme...

längtar jag efter:
Lördagens kent-konsert, att få tid över till att få slappa och pyssla i trädgården.

bär jag:
Grå klänning med en massa turkosa djur på (Me&I) och jeans under det.
vill jag:
Vara klar med planogrammen, så att jag kan få softa lite

hoppas jag:
Att vi får en skön semester
doftar jag:
Kaffe kanske?
förvånas jag över:
Att det är så svårt att motivera sig, trots att man har mycket som måste göras...

ser jag:
Ett par prickiga bananer, lite pennor, ett spel och lite annat skräp som ligger på köksbordet.

är klockan:
15:21
hör jag:
P4 Radio Stockholm

Inga kommentarer: