torsdag, maj 22, 2008

Lite frågor...

Snodde med mig några frågor från JoVi's karameller som jag kände för att svara på.

1. Hur gammal är du om fem år? 39
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i går? Mannen, barnen, Melkers dagiskompisar och fröknar
3. Hur lång är du? Mätte mig på BVC i går och hur mycket jag än försökte så blev det inte mer än 158 cm. Jag är ju 159...
4. Vilken är din favoritplats? Hemma
5. Vem ringde du senast? Mannen
6. Vem ringde dig senast? Mannen
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? 29 maj
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är till. Tyvärr blir det nog oftast SMS för att det går fortast..
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Japp
10. När såg du senast din mamma? I tisdags kväll
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du i dag? 6.20
13. Vilken är din favoritjulsång? War is over
14. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis på Hallonstigen
15. Vad skrämde dig om natten som barn? Ormar, tjuvar, eld.
16. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mathildas kommentar om att hon hade tråkiga nyheter
17. Hur stor är din säng? 240 cm bred - världens bästa inköp
18. Är du social? Ibland
19. Vad dricker du till frukost? Te
20. Sover du på någon särskild sida? Mage helst
21. Kan du spela poker? Det tror jag, men det var länge sen
22. Är du en beroendemänniska? Ja det är jag nog
23. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men jag känner till ganska många som fyller år samma dag. Många kändisar delar min dag.
24. Klädesplagg du senast köpte? En svart tröja och en blus
25. Vem är den roligaste människan du känner? Vet faktiskt inte. En otroligt rolig människa jag fått förmånen att träffa varje vecka senaste året är Caroline af Ugglas och hon är fantastiskt rolig. Jag skrattar alltid en massa under våra körtillfällen. Men att säga att jag känner henne - det är en överdrift!

Här saknades det frågor...

33. Vad ska du göra imorgon? Jobba... har lite ångets för en jobbig grej faktiskt..
34. Vad ska du göra idag? Dagen är ju snart slut, men jag skulle vilja hinna blogga, jobba och vika tvätt, men klockan är 22:12 nu så det det nog kört...
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mickes röda ICA t-shirt hänger på torkställningen intill mig
36. Kan du byta olja på bilen? Byta? Är däremot otroligt duktig att fylla på olja.. speciellt på min gamla bil... Där jag först glömde att fylla på olja.. det var nog inte så bra. Sen fick jag fylla på olja minst varannan vecka..
37. Vad borde du göra? Jobba lite och ta hand om tvätten
38. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix Megapol i en halv sekund. Passade på att byta på min radio på jobbet innan jag gick hem.. Min jobbarkompis hade bytt till Rix idag och för att slippa lyssna på det i morgon så bytte jag till rätt kanal redan idag. Får se om den strategin funkar...

Inga kommentarer: