söndag, januari 13, 2008

Årets första jobbvecka avklarad

Årets första arbetsvecka är avklarad!
Trodde det skulle bli svårt att få upp barnen, och att komma i väg i tid till skola & dagis. Men det gick hur bra som helst trots att jag var ensam, Micke åkte tidigt till jobbet.

Jag har varit på StockholmsMässan måndag, tisdag & onsdag, så det blev en annorlunda arbetsvecka. Tappade då tre arbetsdagar, och sen blev det hektiskt att hinna med revideringen. Har nästa vecka på mig oxå, så det ska nog gå bra..

Det har även varit en del på kvällarna den här veckan, så det har kännts intensivt.
I måndags var jag kvar på mässan till sex, så jag var hemma vid sjutiden.
I tisdags sov Micke borta, och jag var på VV. Mamma & pappa var här och tog hand om barnen under tiden.
I onsdags kväll var jag på Grammisgalan tillsammans med Marianne. Fick se Kent ta emot två Grammis. Gött!
I torsdags kväll var vi bara hemma! Skönt... mamma & pappa var nere och fikade med oss en snabbis bara.

I helgen har vi tagit det lugnt! Haft lite besök bara; i går hade vi Mattias, Ida & Alexander här och i dag har Veronica, Jocke & barnen varit här. Fram emot kvällningen kom även mamma & pappa förbi en stund. Trevligt!

För övrigt så har Mathilda haft en sjuhelsikes humör den här veckan, irriterad och vrong i största allmänhet på kvällarna.

Även Melker har visat upp sitt härliga humör en hel del denna vecka. Pust!
Melker har dessutom sömnstrulat som sjutton... Svår att få att sova, sover oroligt, vill helst ligga på mamma, vill dricka välling mitt i natten och så vidare... Låt mig få sova nu! Jag orkar inte mer...

Inga kommentarer: