söndag, november 11, 2007

Helgen

Helgen har bestått av;

- Håltagning i öronen
Först blev det efter mycket vånda ett hål i ena örat på fredagen. Sen blev det till att samla mod inför lördagen och åka tillbaka och ta hål i det andra örat. Det gjorde ont och var lite läskigt, men oj så stolt Mathilda var efteråt... Vår stora tjej!
- Tacomiddag med mormor som gäst i fredags
- Snölek på lördagsförmiddagen
- Dagisfest på lördagseftermiddagen
- Kompislek hemma på lördagseftermiddagen/kväll
- Rekordtidig kväll för mamman i huset... Hade tänkt se en Beck-film, men somnade då jag nattade Melker vid 20:30. Micke väckte mig klockan 23:30 och då fattade jag inget... Trodde jag gått in till honom under natten, men sen insåg jag att jag inte hade klätt av mig ens och till slut trillade polletten ned.

- Handling på Maxi
- Fars-dags-fika hemma hos mamma & pappa tillsammans med Sandra & Nicklas


Mathilda med nytaget hål



Äntligen snö!



Melker var inte alls med på noterna...



Det här var roligare...



... Micke och Melker siktar på mamma







Festfin Mathilda


Polisen Melker med sin ballong-batong

Inga kommentarer: