fredag, oktober 19, 2007

Nyklippt tös

I går bestämde sig Mathilda för att klippa av sitt hår. Hon var less på att det var i vägen.. Så i eftermiddags gjorde vi slag i saken...

Det blev betydligt kortare!
Jättefint blev det och Mathilda var nöjd och glad!



Annars rullar livet på... som vanligt hinner jag inte med allt jag vill. Har hela tiden grejer liggandes som jag inte hinner fixa med...

I onsdags var jag med på en Första Hjälpen utbildning på dagis. Kanonbra!

I går var vi först och städade dagis, och sen var jag och mamma på kören. Lika kul som vanligt! Det är verkligen veckans höjdpunkt!

Nu har vi en tom oplanerad helg framför oss... Härligt!

Min utlovade skolrapportering gick väl sådär... Jaja... det kommer kanske?! Mathilda har i alla fall lekt mycket med grabbarna den här veckan. Skoj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad söt hon är i sin nya frisyr! :)