fredag, oktober 12, 2007

Magkrångel, Kent och lite så

Melker är inte bra i magen... Om man nu ska prata bajs(för det får jag göra - för det här är min blogg...) så har han aldrig haft fast bajs, utan ganska kletigt.. Nu efter magsjukan så har det blivit katastroflöst och i dag har han blivit helt skinnflådd i rumpan efter bajsandet. Stackarn! Han har så ont i rumpan så han vill knappt sitta ner...

Vi har nu bestämt oss för att ta bort mjölken under två veckor och se om det blir bättre. Så i dag har det inhandlats laktosfria produkter...

I dag när jag kom hem från jobbet så låg Kent's nya album "Tillbaka till samtiden" och väntade på mig.. *kääääärlek* Är för tillfället inne på min tredje lyssning och den bara växer :)

I eftermiddags var jag och barnen en snabbis hos gammelmormor & gammelmorfar. Även mamma var där. Jag och barnen hängde med mamma hem sen. Micke kom dit senare och så åt vi god middag där. Gott och trevligt!

I helgen har vi inget planerat, mer än att Mathilda ska på kalas i morgon. Ska bli så skönt med en fri helg... Skulle iofs behöva jobba lite, men vet inte om jag är så sugen på det...

Inga kommentarer: