onsdag, oktober 03, 2007

Fortsätter att klanta mig...

I morse när jag kom till jobbet så gick jag till Marianne och pratade en stund med henne. Hade med mig en kaffekopp och helt plötsligt när jag skulle ta en klunk så gled koppen bara under handen på mig.. Fattar inte hur det gick till - men jag hade kaffe över precis hela min tröja... PANIK! Vad sjutton gör jag nu???

Som tur var så hade jag träningsväskan liggandes på jobbet, så jag kunde ta t-shirten från den väskan och sen fick jag gå omkring med fleecejackan över hela dagen...

Hur klantig får man bli???

I fredags efter min lilla bilincident så tyckte Micke att jag skulle gå ner och köpa Singstar som jag hade funderat på. Jag var inte svårövertalad!

Micke var hemma med barnen i fredags eftersom det var planeringsdag på dagis, och när jag kom hem så hade familjen Svalefors kommit på besök. Det blev en trevlig eftermiddag och kväll med lek & bus och god mat!

Dom åkte hemåt vid niotiden och då var det dax för våra små buskottar att sova. När dom somnat så stämde jag och Micke upp i skönsång... Vi körde lite Singstar. Hur kul som helst! Jag skrattade så jag grät...

På lördagen regnade det och var ruggigt. Vi var mestadels inne. Jag och Mathilda var i väg en snabbis bara. Var på biblioteket och lämnade en bok, på Coop och handlade några smågrejer och på Plantagen och köpte blomjord och vårlökar.

På eftermiddagen kom först Mickes föräldrar hit och sedan kom även mina. Vi bokade nästa hösts resa... Vi återvänder återigen till Sandy Bay. Det blir premiär för Mickes föräldrar...
Dagen till ära åt vi middags med grekiskt tema.. Lite meze-aktigt blev det med röror och sånt. Smarrigt!
Vi avslutade kvällen med att sjunga. Superkul!
Mamma & pappa gick hem vid elva, medan Mickes föräldrar sov kvar.

På söndagen hade vi städdag på dagis. Mickes föräldrar tog med sig barnen och åkte till Junibacken, så gick jag och Micke ner själva och städade. Smidigt!

Framemot kvällen var jag helt slut... Det blev lite dåligt med vila denna helg. Fullt upp hela tiden!

I måndags somnade jag i soffan när jag kom från jobbet, skönt.

I går var det först drop-in fika på fritids och sen var jag och mamma och klippte oss och i morgon är det redan dags för kör igen!

Sen på fredagen sticker jag till Kalmar med mamma, mormor, moster och kusin. Ska bli skönt och skoj!

Inga kommentarer: