söndag, oktober 14, 2007

Bilder

Helgen har varit ganska så lugn för vår del. I går hade Micke ont i huvudet och orkade inte göra särskilt mycket, Melker var lite ostabil i magen så honom vågade vi inte ta ut på nåt större äventyr heller så vi blev hemma mestadels.

Det var bara Mathilda som var på äventyr. Först var det kalas hos Anton, och sen när jag skulle hämta henne så fick hon för sig att hon ville följa med Gustav hem, så jag fick åka hem själv igen.

Ett par timmar senare gick jag och Melker och hämtade henne. På vägen dit fick vi gå en omväg, då jag inte hittade smitvägen genom skogen. Den vi brukade gå när jag var liten var igenväxt plus att det byggts ett hus där man förr kom ut från skogen. När vi sen gick hem hittade vi den rätta genvägen och konstaterade att vi bor väldigt nära varandra!

I dag vaknade jag med aggressiv huvudvärk som vägrade ge med sig. Det var först på eftermiddagen den släppte.

Mathilda haft Amanda här på förmiddagen, och vid tvåtiden körde jag dom till Amanda så fortsatte dom att leka där på eftermiddagen. Jag åkte upp till Eurostop efteråt. Köpte en jacka jag hade provat i Kalmar, men inte kunde bestämma mig för då... Nu köpte jag den i alla fall :)

I morrn är det jobb igen och jag har tokmycket att göra, men känner mig inte motiverad. Jobbigt!

Några bilder från veckan som gått:


Mathilda utanför dagis en tidig morgon

Mathilda på väg till skolan


Melker blåser ut ljus hemma hos mormor & morfar



Mina fina killar med sina nya krokodil-tröjor


Melker på skogspromenad


Mathilda är Bolibompa Världskompis...


... Melker likaså


Den fina höstkransen vi fick av familjen Lithvall för ett par år sen är på plats


Världens finaste teckning fick jag i kväll! Gullegumman...

Inga kommentarer: