fredag, juli 27, 2007

Sista semesterdagen

I dag är det den sista semesterdagen, tre veckors semester gick läskigt fort! Det har varit en helt okej semester förutom vädret då... Inte många dagar man fått se solen, och värmen har man inte heller fått känna på...

Vi har knappt haft framme poolen i år, de få gånger vi badat har det blivit i mamma & pappas pool i stället. De gångerna vi badat kan man räkna på ena handens fingrar...

Nåt som jag saknat är de varma sköna kvällarna...

På nåt sätt har jag levt i nån slags förnekelse eller nåt, jag har fortfarande inte insett att i år är första året på länge som vi inte kommer åka till värmen i höst... De tre senaste åren har vi ju åkt till Cypern i slutet av september, men i år blir det inte så. Det känns tungt!

Extra tungt känns det då mamma & pappa ska åka till Kreta! Jag är avundsjuk!!!
Kan inte den där jäkla lotto-raden gå in någon gång... Snälla!

Nu är det dax att äta frukost, och bestämma vad vi ska göra i dag. Ska vi bara vara hemma, eller ska vi hitta på nåt?! Jag har en idé :)

Inga kommentarer: