tisdag, mars 20, 2007

Länge sen...

Nu var det länge sen... igen...

Jag har haft en jobbig tid. Barnen har varit sjuka, jag har haft snormycket på jobbet och orken har varit obefintlig... Jag har inte hunnit med mycket mer än att jobba känns det som!

I fredags levererade jag äntligen det stora jobbet, och nu kan jag andas ut ett tag. Jag var helt däckad i helgen... I lördags var jag och Mathilda iväg upp till nyinvigningen av Plantagen där man fick träffa figurerna från Andra sidan häcken och så var det lite jippon runt det. Vi hade precis missat fotograferingen med figurerna, så Mathilda ville stanna tills det var dags igen.. fyra timmare senare... Jag lyckades övertala henne att vi skulle åka hem först, och åka tillbaka senare och då ta med oss även Melker och Micke.

Först åkte vi till Maxi och handlade lite, och så köpte vi med oss McD hem och åt det på uteplatsen... Vid fyra återvände vi till Plantagen...

På kvällen fick jag ont i magen, och gick och la mig strax efter att jag nattat Mathilda. Då var klockan halv nio... På natten mådde jag illa och kräktes ett par gånger. Blä!

Låg sen i sängen till klockan var halv elva på söndagen. Mådde lite halvknepigt hela söndagen. Vet inte vad det var?! Känns inte som nån magsjuka, men jag vet inte?!

På söndagen skulle vi firat Mathilda med kompisarna, men det blev inget av med det. Två av dem hade redan avbokat innan pga sjukdom, men nu fick fick vi säga nej till de andra två oxå tyvärr. Typiskt!

Förra helgen blev i alla fall firandet med släkten av. Kul!
Allt gick så bra, och Mathilda fick många fina paket och var nöjd och glad!

Idag är jag faktiskt hemma helt själv och är ledig! Jag behöver komma i fatt lite, och bara vara en dag... Ska nog passa på att uppdatera barnens sidor lite! Det är på tiden...
Under tiden lyssnar jag på Fredagsklubben från i fredags, underbart!

Inga kommentarer: