tisdag, november 01, 2005

Tisdag

Micke lämnade Mathilda på dagis, och jag gav mig ut på en promenad direkt efter frukost och matning av Melker! Jag gick en rask promenad i en timme. Melker var urtrött, men somnade ändå inte förrän efter tjugo minuter. Sen sov han resten av promenaden, och jag hade räknat med att få dricka en kopp kaffe i lugn och ro när jag kom hem. Det tyckte inte Melker... Han vaknade så fort jag satte nyckeln i dörren.. Suck!

Hur som helst var det himla skönt att komma iväg på en promenad - och jag inser att jag MÅSTE bli bättre på att lämna hemmet utan att ha städat undan. Jag är alltför fixerad vid plockandet och städningen och det känns inte bra... Jag mår nog bättre om jag lever :)

Vi gick ner till dagis och hämtade Mathilda. Följde med Max och hans mamma och syster till deras lekpark en stund. Gick sen bort till busshållplatsen och tog bussen hem.

På eftermiddagen gick vi över till Leone, Max & Moa en stund. När vi varit där i en och en halv timme så fick Mathilda ett litet utbrott - och då var det dax att gå hem... Förresten så klättrade Melker upp två steg i trappan hemma hos dem...


Bus-Melle i trappan


Hallå! Jag vill klättra upp...


Sötaste badkillen :)

Inga kommentarer: