torsdag, november 17, 2005

Okej natt

Det blev en okej natt! Melker var inte så strulig i natt tack och lov.
Han vaknade till strax efter midnatt, men då räckte det med att han fick nappen. Jag hade jättesvårt att sova, för jag låg och tänkte "Nu vaknar han väl snart..."

Han vaknade en gång runt 02, och då gick Micke upp och gav honom mat. Sen somnade han om rätt fort. Vaknade sen vid 06 i morse.

Det var riktigt kallt i morse, runt sex minusgrader tror jag det var då vi gick ut klockan 08:30. Promenerade den vanliga rundan, och det var jätteskönt! Det var urhärligt väder. Strålande sol och alldeles frostigt ute. Visst var det kallt - men bättre det än de senaste dagarnas snålblåst. När jag kom hem strax efter halv tio så kände jag mig återigen så nöjd!

Nu måste jag väcka Melker för att åka till dagis och hämta Mathilda. Sen ska vi hämta upp mormor och köra henne till sjukhuset. Morfar ska åka til Danderyd och göra en hjärtundersökning där. Inser att det blir tight att ge Melker mat... Ooops...

Inga kommentarer: