fredag, oktober 14, 2005

Mer magsjuka...

I natt vaknade Melker vid 04. Micke gick upp med honom och efter en stund kräktes han. Bara en liten pytterkräka, men så klart var det ju magsjuka. Suck... Jag låg kvar i sängen en stund medan Micke satte sig och kollade på hockey.

04:38 ringer telefonen och jag misstänker direkt att nåt hänt morfar och skriker NEJ! Men det var en väktare från Falck som ringde och sa att larmet gick på Fyren... Nu var det ju över ett år sen vi sålde butiken, så det kändes inte så intressant.. Suck! Tur att vi ändå var vakna!

Efter det kunde jag inte somna om, och gick upp och satte mig i soffan med Micke & Melker. Melker kräktes en gång till, och sen somnade han in i min famn. Vi gick ner och la oss tillsammans och sov till 07:30. När han vaknade igen så kräktes han galla stackarn... Huva! Då grät han min lille prins.... Tog det sen lugnt med maten, har försökt ge så mycket risgröt som möjligt och lite ersättning. Det har funkat bra, för han har inte kräkts mera nu. Skönt!


Hoppas nu bara att Micke slipper, och att det är slut på magsjuka nu! Jag känner mig alldeles isolerad... Vill träffa människor, vill framförallt träffa mamma & pappa och kramas ordentligt!!

Jahapp... nu på kvällen kräktes Melker igen. Micke matade honom nog lite väl mycket, hans mage var inte redo för så stor dos mat ännu.

Jag har varit i väg upp till Maxi och handlat tillsammans med Leone. Så himla skönt att komma i väg utan barn en liten stund!

I morrn ska jag hem till Marianne på tjejkväll om inget speciellt inträffar. Måste såklart pejla om jag får komma med tanke på Melkers magsjuka...

Inga kommentarer: