söndag, juni 26, 2005

Utmanad igen

Fick en utmaning av Ina

1. Total number of books owned
Svar: Ingen aning, 200 kanske

2. The last book I bought
Svar: Har precis beställt en bok från
Adlibris, det blev "Stenhuggaren" av Camilla Läckberg. Innan dess var det "Paranoia" av Gretelise Holm, fast den har jag inte läst ännu. Började läsa den på BB, men kom aldrig in i den och sen har jag inte haft tid att läsa.

3. The last book I read
Svar: "Anhörig" av Katerina Janouch. Den sträckläste jag på två dagar.

4. Five books that meant a lot to me (aka books that I read more than three times).
Svar: Tror inte jag läst några böcker tre gånger faktiskt, läser sällan om böcker
En bok jag vet att jag läst om är "Stjärnor utan svindel" av Louise Boije av Gennäs.

5.Take 5 people and have them fill this out
Svar: Alla som vill :)

Inga kommentarer: