måndag, juni 27, 2005

Lugn dag

På förmiddagen gjorde jag inte så mycket, försökte röja undan en del då Melker sov. Men han sov inte några längre stunder, så jag hann inte med särskilt mycket.

Det blev en sen matning, så jag fick ta bilen ner till dagis för att hämta Mathilda. När vi kom hem sen igen så tog vi det bara lugnt, mös i sängen, lekte och spelade lite data.

Fotade Melker lite - men Mathilda vägrade vara med på kort, så det blev bara Melker-foton. Han ser nästan ut som en liten fotomodell vår lilla prins :)



Strax innan tre åkte vi hem till Sandra & Nicklas och hälsade på. Även mamma & pappa var där. Sandra & Nicklad fick tillökning för en vecka sedan, så nu skulle vi kolla in nytillskottet. En liten kisseunge, jättesöt!

Mathilda lekte och hade kul med med Sandra precis som vanligt. Skoj!

Nu på kvällskvisten kollade jag som vanligt om det kommit in några nya resor på Ving och minsann så hade det gjort det! Vi har bokat resa till Cypern, men var inte helt nöjda med hotellet och med avresedagen - men nu hade det kommit in bättre resor, så nu har jag bokat om. GLAD!

I morrn ska vi åka till Junibacken, Mathilda, Melker & jag tillsammans med mamma, Eva & Ludde. Ska bli spännande att se hur det går! Måste ju bära Melker, men det går säkert bra...

Har glömt skriva vad Mathilda berättade för mig häromdagen. Han sa nämligen att om 28 dagar kommer snön, och om 70 meter åker vi till Cypern... Så nu vet ni det :)

Inga kommentarer: