måndag, maj 02, 2005

På besök hos Åsa & magen

Melker sov hela natten i sin säng. Jag var upp och gav honom mat vid två tillfällen, men la tillbaka honom i sin säng och där sov han vidare. Vid sex vaknade han, och då fick Micke ta honom efter att jag ammat. Jag låg kvar i sängen med Mathilda en timme till. Skönt!Medan vi åt frukost somnade Melker. Micke och Mathilda åkte till dagis vid åtta, och Melker sov vidare. Jag duschade och fixade och pulade lite här hemma i väntan på att Melker skulle vakna så att vi kunde åka till Åsa. Till slut var jag tvungen att väcka honom så att vi kom iväg någon gång!

Kom hem till Åsa vid elva, och bjöds då på smarrigt fika. Sen tog vi en promenad för att handla lunch. Gick sen hem till Åsa igen och gjorde en pastasallad. Gott! Melker sov som en stock... Till slut fick jag väcka honom igen. Ville få i honom mat innan det var dax att åka hem igen. Åkte från Åsa vid tretiden, och åkte då direkt till dagis och hämtade Mathilda.Egentligen hade jag inte velat åka till Åsa idag... Hade ju hoppats på att hon skulle fått sin bebis, men den verkar vara lika envis som sin syssling Melker... Hon är en vecka över tiden nu. Kom ut bebis - vi längtar efter dig!

Inga kommentarer: